Ahad, 12 Julai 2009

Selamat Datang Ke Blog Pandai Geografi

Geografi! Sebut saja nama subjek tu, saya confirm ramai student di luar sana mengeluh. Susah! Membosankan! Payah nak lulus dan macam-macam lagi. Betul tak?
Betul ke susah? Cuba fikir semula. Saya yang dah berbelas tahun jadi guru Geografi dan mengkaji mengenai subjek ini, tak nampak di mana susahnya subjek ini. Betul! Sesiapa yang rasa susah sangat nak belajar subjek ni, boleh bagi tau saya apa masalahnya.
Saya bersedia untuk berkongsi pengalaman dengan sesiapa yang berminat mendapat markah terbaik dalam subjek Geografi. Nak tau apa tips itu, kenalah sentiasa mengikuti blog ini selalu. Kalau ada masalah atau pertanyaan, silalah tinggalkan persoalan atau pertanyaan di laman blog ini. InsyaAllah, saya akan cuba sedaya upaya untuk membantu.

2 ulasan:

Muallim Adham berkata...

salam ziarah... cikgu dh lama ngajar?

Majelar berkata...

Cikgu Adham: Wsalam. Terima kasih ziarah blog saya...belum begitu lama ngajar, adalah dalam 16 tahun je.